9 Benda Paling Pelik Yang Dijual Di Internet

Posted by Blog Informasi

Tak lama dulu, kita pernah digemparkan apabila sesuatu yang lucu telah diiklankan di laman web Mudah.my, pasti anda masih ingat bukan?
Di samping itu, memetik dari perkongsian di sebuah blog, kami bawakan kepada anda melihat benda-benda lain yang pernah ditawarkan di dunia internet… 
1: Siapa yang jual air tin 100 plus di Mudah.my ni??
2
Air tin 100 plus yang di jual di Mudah.my. Kalau ikut penjual ni, dia tersalah beli air. Dia nak beli Orange F&N, tapi terbeli 100 Plus. Air ni masih dalam condition yang bagus dan expired date pun lambat lagi. Harga asal yang ditawarkan adalah RM1.00. Tapi itu belum nego lagi tau. Mungkin kalau selepas nego boleh dapat 50 sen kot. Dan yang sedikit pelik, ditambah lawak macam manalah transaksi sebegini boleh terlepas di Mudah.my??

2: Jual beli waktu bersama selebriti kesayangan anda!
2
2

3: Cip kentang berbentuk topi ‘Pope’ terjual untuk $1209!
2
2

4: Nak beli tengokorak dan rangka manusia?
2
Yang ni pun pelik tapi benar. Jual tengkorak dan rangka manusia di internet. Harga pun boleh tahan. $1,750.00 bagi setiap tengkorak. Kalau berdasarkan penerangan disitu, tengkorak ini adalah asli dan masih elok. Lengkap dengan 32 batang gigi lagi.


5: Sandwic milik Britney Spears terjual di eBay untuk harga promosi $500
2
2

6: Laman web yang menjual pulau peribadi dari seluruh dunia.
2
2

7: Jual bayi dengan harga $8,200 di laman web China.
2
Dalam kes ni, jual bayi di laman web China dengan harga $8,200. Dan tahukah anda dengan duit itu diorang buat apa?? Beli Iphone,[Rujuk Sini]. Dahsyatlah dia orang ni. Tapi kalau sebut China mesti ramai yang tak pelikkan,sebab selalunya kes yang pelik-pelik ni memang banyak di negara China.

8: Remaja 21 tahun jual dara untuk 50,000 euro.
2
Seorang pelajar berusia 21 tahun dari Belgium yang hanya mahu dikenali sebagai Noelle menjual daranya pada harga 50,000 euro (RM218,062) dalam satu lelongan di internet. Selepas dua bulan membuat lelongan, dia menerima tawaran daripada seorang pembeli misteri yang bersetuju untuk membeli dara pada harga tersebut.

9: Roti bakar dengan gambar ‘Virgin Mary’ terjual untuk $28,000
2
2
Jual roti bakar berwajah “Virgin Mary” dengan harga $28,000 di Internet. Kalau ditengok dalam gambar ni, wajah “Virgin Mary” ni quite clearkan. Hmmm..



Post a Comment